Sånn nå er det en ny dag som har tippet over til kveld.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

I dag så startet jeg dagen med frokost som var kjølskapsgrøt med frukt som topping kjempegodt var det, men som jeg skrev i dagens første innlegg så var jeg fullstendig tappet for energi det ble bedre utover dagen. Så ja jeg fikk vasket og ryddet litt å det var godt å få det gjort, i morgen skal jeg ta klesvasken for i dag så var det ikke noen maskiner ledig.

 

Så ringte venninnen min så jeg gikk en tur opp til henne så hun fikk i hus det hun trengte for helgen, etter det så skravlet vi om alt og ingenting over en kopp kaffe er godt å kunne være seg selv uansett hvordan dagen er.

 

Så gikk jeg meg en tur til for å pante flasker og fant noen til på vei bort til butikken, ble sånn ca 171 kroner på en uke ikke dårlig det.

 

Men så legger jeg ved litt reklame i dette innlegget, det er mye hos gymgrossisten som kan brukes både til trening og fritid jeg bruker veldig ofte kort armet genser  eller en joggegenser/hettegenser som noen vil kalle det jeg bryr meg ikke om det er dame eller herre klær bare jeg trives i det.

 

Ja som dere ser så er det ett slikt klikk klikk innlegg som jeg kaller/kalte det, jeg ser på det som innafor å ha noen slike innlegg.

 

 

 

ICANIWILL//ICANIWILL//Under Armour//ICANIWILL

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg