Sånn nå er det blitt kveld å en kjempefin dag.

 

 

 

 

Har vært på en kjempefin dag med en lang tur men i dag hadde jeg ikke på meg skritt telleren for jeg ville bare være på tur, ikke kjempe med hvor mange skritt jeg tok og gikk bare kose meg.  Jeg har ett hårete mål som jeg skal skrive om på bloggen min når jeg starter denne utfordringen i  vår/sommer, men det egentlige hovedmålet er mye mer hårete veit ikke hvor langt det blir i vår/sommer så jeg har laget ett delmål først. Jeg skal ikke skrive mer om det nå for jeg er redd for at tenk om det ikke går da, det hadde vært mitt livs største nederlag og det vil jeg ikke.

 

Har også kost meg med fiskekaker til middag og det er en enkel og billig middag, fikk tak i fiskekaker fra first prise som koster 17 kroner og når jeg har spist to til middag i dag og har til seks middager til for 17 kroner. Så nå skal jeg kose meg å se på tv jeg syntes det er moro med alle mot en jeg da for kompani Lauritsen kan man se i reprise, skal også se på det som ellers er på tv og bare lade opp litt og koble av.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Høyrest ut som ein helt perfekt dag 👏👏 eg fekk ikkje sett Kompani Lauritzen i kveld, og lurer på om du veit kortid det går i reprise?? Ønske deg ei strålande helg 😊

      1. Ja det var en perfekt dag. Det er ikke ferdig enda det er mer nå etter nyhetene og sporten, når reprisen er er jeg ikke sikker tror det går i morgen men ikke sikker.

        Ønsker deg en riktig god kveld og en kjempefin helg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg