Sånn nå er denne dagen blitt til kveld å det ble for mørt til å se etter flasker.

 

 

 

Jeg har vært ute mye i dag, venninnen min ringte og lurte på om jeg ville komme opp på kaffe. Det gjør jeg med glede er så koselig å ha noen og skravle med, gikk en tur opp i butikken for henne noe jeg gjør med glede.

 

Da jeg var oppe i butikken for henne fikk jeg melding om at brillene mine var ferdig og lå til henting hos optikeren , der må de vente i to uker til for det tar den tiden å få spart opp 1400 kroner for meg sånn er det bare det kan ta litt lenger tid også.

 

Nå er det den tiden på året at dere må finne fram reflekser når dere skal ut å gå på kvelden, ja det er blitt mørkt om kvelden nå er det helt mørkt her i alle fall.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

2 kommentarer
    1. Hei
      Når du har det så trangt økonomisk er det ikkje lett å spare opp til briller.
      Er det ikkje noen i Kongsberg som heter Hjerter i sentrum?
      Som hjelper innbyggere som sliter økonomisk med matkasser?

      1. Ikke enkelt å spare nei.

        Jo da men det hjelper ikke så veldig mye, lite middag og pålegg de tingene må kjøpes inn av meg.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg