Sånn nå er dagen gått over til kveld, å slik har dagen vært.

 

 

 

 

I dag så startet dagen som den pleier, frokost og varm kaffe over noen blogger slik starter jeg dagen hver eneste dag.

 

Så gikk jeg meg en tur fant en del flasker i dag også, pantet dem i kveld det ble sånn 153 kroner. Det var ikke bare for i dag for dette var fra fredag til i dag så det var jo ikke mye per dag da, sånn ca 20-30 kroner pr dag jo det er jo ganske bra det da.

 

Men da jeg var på vei hjem fra turen så ringte venninnen min hun ønsket litt selskap, vi drakk kaffe og skravlet om alt mulig og ingenting og det er så godt med en slik person. Har ikke så veldig mange andre i hverdagen som jeg kan prate med i virkelig heten, men sånn har det blitt og kommer til å bli resten av den tiden jeg vandrer rundt i denne verden har jeg en følelse av.

 

Nå skal jeg se litt til på tv og så skal jeg legge meg må være utvilt til i morgen for da skal jeg ut å samle tomflasker til den store gullmedaljen, ja for i morgen går startskuddet på byens store sommerfest ja jazzfestivalen. Gleder meg til søndag og se hvor mye det blir i kroner ut av denne jazzens flaskesamling, er jo lenge siden vi har hatt den festivalen i den skalaen vi skal ha i år.

 

Lag deg en kjempefin kveld og natt når den kommer.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Kvelden har vært veldig fin til nå, var en tur ute å pantet noen i dag så gikk jeg meg en tur å gjett hva jeg fant to bæreposer med flasker og en 100 lapp på min vei. Så det ble en fin kveld.

        Ja jeg håper også at jeg finner veldig mange flasker i løpet av jazzfestivalen, gjorde det sist det var så da er det bare å stå på og gå flere turer igjennom byen og rundt om i nærområdet.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og natt når den kommer.

        Klem fra meg til deg.

    1. Håper du finner mange flasker i løpet av jazzfestivalen. Bra med det du hittil har funnet og at du fant en 100 lapp.
      Jeg benyttet de fine dagene med å gå tur, og det er jeg fornøyd med. I går formiddag var det 23 grader og da kan man si at jeg ble svett. I går kveld styrtregn og det regner i dag også. Skal til byen i dag. Klem til deg fra meg.

      1. Har funnet noen flasker i dag også men ikke så mange, men det er jo akkurat startet denne jazzfestivalen. Ja det er bra hittil med tom flasker og 100 lappen i tillegg.

        Har vært mye overskyet i dag, nå regner det som bare det men det legger ingen demper på flaske samlingen skal ut senere for holder ikke ut og være hjemme med dette bråket som er i leiligheten under meg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg