Sånn nå er alt klart til handletur i morgen.

 

 

 

 

Jeg har skrevet og gjort alt klart til uke handling i morgen, kunne jo ha gjort det i dag den ukehandlingen for alle butikker har jo vært åpne i dag. Men jeg valgte å vente til i morgen for det var vel en del i butikken i dag, så da er det bedre å gå tidlig i morgen tidlig som jeg pleier for da veit jeg at det ikke er så mye folk på morgenen. Er jo så mye smitte om dagen nå så jeg vil være forsiktig, tar jo mine forhåndsregler som munnbind og avstand for å bli smittet det vil jeg ikke.

 

Nå skal jeg se på finalen i farmen så vi skrives senere.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

9 kommentarer
    1. Veldiig så jevne de var i finalen. Daniel vant. Det var som forventet. Nå blir det sikkert noe annet å se på. Handlingen har du fått unna om jeg kjenner deg rett. Med det nye viruset blir det bare og være ekstra forsiktig. Jeg må nok på handling i dag eller i morgen. Får se hva jeg finner i frysa. Er så kaldt og kulde er det jeg takler dårligst. Men gjør som katten og være i nærheten av ovnen. Ha en fin start på uka. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det var en utrolig jevn finale i farmen i går, jeg syntes Daniel fortjente å vinne. Jeg ser på håndball og julefilmer jeg for å få litt julestemning.

        Jeg var hjemme fra handlingen min klokken 08.15 går tidlig for å unngå køer i butikken.

        Ja må være forsiktig nå som denne nye varianten av corona er kommet. Jeg har det best når det er kaldt, jeg kler heller på meg litt inne for varmovnen har jeg ikke så mye på.

        Starten på denne uken har vært fin.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

        1. Jeg har gavekort på XXL på 500 kr. jeg ikke trenger og det går snart ut. Gå inn der og finn deg en genser du liker og velg rett størrelse så poster du er direkte link til den her.

          1. Jeg fant ingen link men den rød var fin bruker str L. Rav Sweater, ullgenser unisex, Rød
            Annonsert
            Ulvang
            Ulvang
            499

            Det var det jeg fant der inne som jeg syntes var kjempefin.

            Klem fra meg til deg.

        1. Linken kommer automatisk opp i nettleserens adressefelt når du går inn på den aktuelle varen. Du må sende meg fullt navn/adresse på mail om jeg skal bestille. Ikke legg det ut i kommentarfeltet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg