Sånn i dag har jeg ikke gjort noen verdens ting.

 

 

 

Ja er jo sånn det bare blir noen ganger, har bare følt for og ikke bevege meg ut en gang. Har bare ikke orket tanken på å være ute blant folk, ville bare være meg og mitt i dag  for jeg føler  meg som en liten dritt som ikke får gjort det jeg pleier.

 

 

 

Men jeg sliter med mange av de nedsettende tanker om meg selv, jeg veit at mitt mål for det nye året var å ta mer plass men til nå så har ikke jeg kommet så godt i gang med det prosjektet. Er vel noen som syntes det er  dumt at jeg kaller det ett prosjekt, men for meg er det det for å  si det sånn.

 

Har heller ikke så mye mer å skrive om.

 

Lag deg en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Det håper jeg også har noe smerter som gjør at alt føles vanskelig det er ett prosjekt som jeg skal bruke hele året på å få fullført.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en god natt.

        Klem fra meg til deg.

    1. Noen dager er det lov å bare være seg selv i sitt eget selskap.
      Å lære seg å ta din plass er ikke gjort over natta. Man må ta litt og litt mer plass om gangen. Bare det å kalle det et prosjekt og være litt bevisst på drt er en hod start. 2023 er okke en måned gammelt. Du har fremdeles god tid til å nå målet. Jeg heier på deg!

      1. Jeg ønsket ikke å være alene i eget selskap, men jeg følte ikke for å ha noen rundt meg i dag.
        Jeg har god tid til å fullføre dette prosjektet å ta mer plass, må trene på å ta litt mer plass for hver gang så klarer jeg det til slutt. Ja 2023 har jo knapt startet, så jeg har god tid som du sier. Jeg mener det er ett prosjekt når det er en såpass stor ting å jobbe mot.
        Takker så mye for at noen har troa på at jeg får det til.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og god natt når den tiden kommer.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg