Sånn har dagen vært i dag, formen er det så som så med.

 

 

 

Det har vært en slitsom dag i dag, formen er det så som så med har kjent meg veldig trøtt og sliten i dag. Har vært på våre daglige turer, ellers så har sofaen vært min venn i dag med lille Elvis ved min side for han lader også opp mellom turene våres.

 

Derfor har jeg ikke vært her inne og skrevet noe i dag, kjennes ut som hode og kropp ikke samarbeidet i dag. Det er bare å vente på svar på alle prøvene jeg tok hos legen å da får man kanskje får vite årsaken til at jeg har det slik som det er og har vært, når det gjelder formen som har vært totalt på bærtur i noen uker nå.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg