Sånn er det med meg i dag.

 

 

 

Har begynt dagen med en kaffekopp og lest noen blogger, nå står det en ting til på timeplanen og det er å gå en morgentur i regnværet og håper det ikke er så glatt som det var i går kveld for det var ikke mye gøy og gå ut da hjalp faktisk ikke med brodder en gang. Under kjølt regn på bar asfalt da er ikke brodder noe og prøve på de glir bare oppå isen ingen grep, men ut skal jeg for Elvis kan ikke noe for at det har vært slikt vær han må ut uansett han.

 

 

Formen er noe bedre enn den har vært de siste dagene men kan ikke skryte på meg at jeg har blitt helt frisk igjen, bare litt bedre enn i helgen og i går i går så var det såpass at jeg ikke orket og skrive ett innlegg engang.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Godt at du føler deg litt bedre, da går det rette vegen 😀Håper du snart føler deg helt frisk, god klem 😘

      1. Ja det er godt at jeg følte meg mye bedre i dag, er slitsomt og føle seg full hele dagen i mange dager.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg