Sånn ble dagen i dag, har ikke gjort stort.

 

 

 

Så har denne dagen blitt til kveld og har jeg gjort litt, har vasket klær og hengt opp rundt omkring i leiligheten. Har også vasket hele leiligheten og tørket støv som er noe jeg gjør to ganger i uka for å holde unna, for det er utrolig hvor mye støv og hybelkaniner som kommer frem rundt omkring. Men nå er de vekke men på onsdag er det like ille som det var i dag, sånn er det bare så det må gjøres i allefall to ganger i uka.

 

Så var jeg ute og gikk meg en tur det er utrolig godt å komme seg ut, få luftet ut noen tanker slik at jeg får plass til nye tanker. Og da kom disse ordene til meg og det var ordene GOD NOK som står på ett armbånd som jeg fikk i posten fra VIBBEDILLA, så ja jeg har det på meg hver dag så tusen takk igjen til deg VIBBEDILLA.

 

 

Og så vil jeg takke dere alle mine lesere at dere er innom og leser det lille jeg skriver, setter utrolig pris på dere alle sammen.

 

Har også sittet å sett mye sport i dag hurra for våre norske utøvere både på ski og skiskyting som tok gull, en ekstra gratulasjon til Therese Johaug som tok sin første OL gull individuelt og det blir sikkert flere gull til den dama der.

 

Lag dere en kjempefin lørdagskveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg