Så var svaret på PCR testen ankommet.

 

 

 

 

I dag kom svaret på PCR testen jeg tok i går og den var negativ og godt var det, feberen har vært fraværende i dag også så det er godt det også. Så i morgen så skal jeg bort til venninnen min som har savnet meg veldig i disse dagene, og jeg har savnet henne også for det er det eneste menneske jeg møter og prater med i løpet av en dag.

 

Så dette var nok en helt vanlig forkjølelse jeg har hatt på besøk, og jeg har jo ikke fått i meg mat siden fredag for det har vært vanskelig å svelge den halsen er ikke noe bedre men det går jo over etter hvert. For alt en ikke er født med går jo over i allefall nesten alt da, ikke de kroniske sykdommene som kommer ved årene  de går ikke over igjen.

 

Har vært å gått en tur rundt ett brakkebygg som er ved sykehuset, den turen går jeg normalt på fem minutter fra jeg går ut av ytterdøra i leiligheten min og ned trappa til neste ytterdør. I kveld brukte jeg ett kvarter var godt å komme meg ut en tur, godt med frisk luft selv om jeg faktisk ble sliten på den turen jaja haha sånn er det bare.

 

Nå skal jeg sitte og glo på tv og spise litt selv om jeg ikke er sulten, har jo bare spist ett knekkebrød med ost på i dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

9 kommentarer
    1. Så godt å lese at testen var negativ! Forstår godt at du og venninnen din vil treffest nå. Selv en forkjølelse er kjedelig, men nå går det forhåpentligvis rette veien ❤ Matlysten kommer nok også tilbake, se om du kan unne deg noe godt du får matlyst av. Ha en god kveld, klem ❤

      1. Ja jeg ringte henne etter at testresultatet var kommet, og da hadde jeg vært og gått meg en liten tur. Måtte jo si fra til henne også men da var jeg så sliten etter turen, da sa jeg fra til henne at jeg kommer en tur i morgen. Det første hun sa var at jeg måtte gå forsiktig og kle meg godt så jeg ikke begynte å fryse.

        Ja matlysten kommer nok etter hvert, nei unne meg noe godt blir ikke det ikke noe av for det har jeg ikke råd til det kan jeg bare glemme.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det var bra for jeg har faktisk vært redd for at det var corona og at jeg hadde smittet venninnen min, og så er det en god gammeldags forkjølelse og godt er det.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Så bra at testen er negativ, og forkjølelse forsvinner etter noe dager. Blir no godt for deg og venninnen din og møtes i morgen. Matlysten kommer nok skal du se, hos meg er matlysten ikke helt på plass. Gått ned over 3 kilo og ryggen tar det sin tid og bli bra av. Er bedre nå enn i forrige uke. Kan ikke bøye meg riktig ennå. Motet vender tilbake smått om senn. Ha en fin kveld. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det var kjempebra at testen var negativ, forkjølelse blir jo bedre etter hvert. Ja det blir kjempegodt at jeg og venninnen min kan møtes i morgen, ja matlysten kommer nok også etter hvert den også. Huff da er du fortsatt dårlig i ryggen håper det retter seg for deg, ja det er ikke godt det med smerter i ryggen eller andre steder på kroppen ønsker deg god bedring håper det retter seg raskt som mulig.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Godt og høre at testen var negativ.
      Kan være slitsomt nok med en skikkelig forkjølelse.
      Nå håper jeg at matlysten kommer tilbake og at formen din bedrer seg.
      Idag skinner sola her og det er kvitt og fint ute.

      1. Ja det var godt at den testen var negativ, ja det er slitsomt med en forkjølelse og halsbetennelse som det var her skal hente antibiotika på mandag.

        Ja jeg håper at matlysten kommer tilbake, formen er bedre men ikke bra.

        Her har det vært sol og kaldt i dag og hvitt og fint.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg