Så var jeg her igjen endelig, har ikke hatt så mye energi i noen dager.

 

 

 

 

Sånn har det vært i noen dager ikke orket å skrive så veldig mye her på bloggen men nå er jeg tilbake, har ligget mye på sofaen etter at jeg har gått en tur er ikke så mye moro å ha så vondt i kroppen om natten at jeg ikke har fått sove om natten men men slik er da bare livet at jeg ikke er på topp hver dag.

 

Har da vært ute på tur i dag men den ble ikke lang jeg gikk opp til venninnen min, hun ringte meg i det jeg skulle gå ut døra og jeg sier aldri nei til å ta en kaffekopp i godt selskap for det er det eneste menneske som vil ha noe med meg å gjøre. Var også oppe i butikken for henne sånn at hun fikk i hus det hun trengte for helgen, å det glemte jeg jeg var en tur på kiwi for meg selv da jeg var på vei hjem. Etter at jeg kom hjem så gikk turen rett til sofaen etter middagen da, sett en del sport for det må jeg ha med meg.

 

Nå venter jeg på håndball kampen mellom Norge og Russland som starter på tv3 klokken 20.30, det er Herre Em så det må jeg bare ha med meg da får alt annet bare være for det får jeg sett i reprise i morgen som den sportsidioten jeg er.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Ja jeg skal kose meg med håndballen, ser ut til at dette blir tap gitt er jo litt tid igjen så det kan gå bra til slutt men det ser dårlig ut.

        Ønsker deg en riktig god kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Ikke glem at vi er mange som vil ha noe med deg å gjøre via bloggen, men som ikke bor i nærheten 😉 Du er god, husk det! Og viktig, god mamma, viktig ressurs, god venninne og vakker! Synd med håndballen. Klem ❤

      1. Det tenkte jeg ikke på når jeg skrev de ordene Line, takk for påminnelsen og de gode ordene som jeg satte veldig pris på. Ja veldig synd at de ikke klarte å ri den av, det var ikke stortap da bare ett mål.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg