Så var det lørdag sånn er det bare.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

 

 

Ja så er det lørdag og overskyet og regn da er det greit med en litt sånn lat dag, bare sitte å lage litt sånn små planer til neste uke gi litt sånn pokker ja sånn er dagen i dag. Litt giddaløs bare tar dagen som den kommer, er jo ingenting som går fra meg tenker jeg da.

 

Har også begynt å tenke på hva jeg mangler i huset å det var ikke mye men litt, så det har jeg skrevet opp på en lapp sånn at jeg kan handle det inn på mandag sånn må jeg tenke hele tiden men det går bra det.

 

Jeg har også gått meg en liten tur i dag for å komme i gang med dagen, det var da det begynte og regne så det var bare å gå en kort runde.

 

Legger ved litt reklame her som dere sikkert har sett, er jo greit det også de som vil får klikke ingen tvang for det vil jeg ikke ha på meg at jeg tvinger noe for det ønsker jeg ikke. HÅPER DET ER INNAFOR.

 

Lag dere en fin ettermiddag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

ICANIWILL//ICANIWILL//GASP//Monster Energy

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg