Så var det helg igjen, i natt skal klokka stilles tilbake til vintertid.

 

 

 

Ja så er det helg igjen tiden går så fort så jeg lurer på hvor det har blitt av resten av uka, en ting er dumt for disse helgene kan ikke gå fort nok for min del.

 

I dag har jeg gått meg en lang tur for å se etter flasker, hurra jeg fant 2 stykker som blir fire kroner. Skulle ønske det var flere for jeg skulle ha handlet litt i dag, får vente til om mandagen med det ja sånn er det bare.

 

I natt må vi alle huske å stille klokkene til vinter tid ja det er en time tilbake, jeg trenger ikke å stille mine for det skjer av seg selv.

 

Skal nå se på tv og kose meg med tørre knekkebrød, det er godt det også er ikke så altfor godt vant med godis og slike ting.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg