Så var det fredag og snart helg, siste frist til å melde seg på ukens blogg.

 

 

 

Ja disse dagene flyr jo i fra oss, tiden går fort om dagen man henger jo ikke med. Nå er det snart helg igjen så hvor blir dagene av, går jo så fort at jeg snart må si stopp verden jeg vil av en liten stund. Begynner en dag og plutselig er det kveld å man husker nesten ikke hva en har gjort den dagen, er jo litt godt også for da er det plutselig mandag igjen og man kan starte dagen med å ha fått noen kroner på konto så en får handlet inn den maten en trenger for uka å så er den uka gått før en veit ord av det. Da jeg gikk på skole og jobbet så pleide jeg og si at uken besto av to dager, ja det var mandag og fredag hvor i all verden ble det av resten.

 

 

Ja så var det en ting til i kveldingen så trekker jeg ukens blogg så det er siste frist til å melde seg på i dag, hiv dere med jeg legger til en link til det innlegget så meld dere på om dere ønsker å være med. Legg en kommentar med ordene jeg er med her: https://audmarit.blogg.no/na-setter-jeg-igang-en-ny-ukens-blogg.html Håper det er noen flere som vil være med.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg