Så var det bare 5 dager igjen av denne måneden, med i dag som nettopp har startet.

 

 

 

Tenk at nå er snart mai over det har da vært en fin måned selv om den har vært litt rar, men sånn er det jo i disse korona tider russen holder fortsatt på og ruller om natten å fester men det ble slik i år når alt ble snudd på hodet. Hvis en regner med dagen i dag så er det fem dager igjen denne måneden, for på mandag så er det første juni da er vi kommet inn i sommer månedene. Lurer på hvordan sommeren blir i år jeg jeg gleder meg til fotballen begynner å rulle på tv skjermen, vel og merke norsk fotball og annen sommer idrett er en sportsidiot av ett menneske noen laster må man jo ha og sport er vel ikke den verste lasten jeg har.

 

 

Og da sommeren kommer så får en ikke håpe den blir for varm for det klarer jeg ikke av, men den kan gjerne bli fin uansett bare det ikke blir for varmt og ikke for mye regn for det fører med seg så mye mer som torden vær for det er det verste jeg veit.

 

Har ikke så veldig mange planer med sommeren skal ingen steder bare være hjemme tror jeg da, kanskje ta noen kafe besøk her i byen å skal jeg noen steder blir det ikke langt unna. Man kan jo finne på noe her i lokalmiljøet har jo veldig mange fine steder å gå tur i så en trenger ikke å reise lang for å få det fint , ferie har jeg jo bestandig.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg