Så var denne lørdagen snart blitt kveld, nå ser jeg på fotball.

 

 

 

 

I dag startet jeg dagen med frokost så ble det tur, det er litt kjølig om dagen med litt lett regn men hva gjør det man får tenkt litt klarere og får med det ryddet litt i tankene noe som må til.  Hadde tenkt meg på kafe men jeg hadde glemt å føre over noen kroner til det, sånn kan det gå for jeg hadde ikke planlagt den kafe turen jeg får bare ta det igjen til uka hvis jeg husker det.

 

 

Nå sitter jeg og ser på fotball for jentene det er Rosenborg mot Stabekk, til pause så leder Stabekk men Rosenborg kommer nok sterkere tilbake etter pause. Jeg holder med Rosenborg både jenter og gutter, i år også så er det jentene/damene som gjør det best moro er det gutta/herrene sliter har jo noen gode kamper i år håper de også kommer seg opp igjen.

 

 

Det er tydelig at høsten som har kommet og det har blitt slik at det er tidlig mørkt ute om kvelden, og da er det veldig smart og begynne å lete fram refleksene i dag ja i dag og heng de på de jakene du bruker nå om dagen. For å bli sett og ikke sette deg selv og andre i farlige situasjoner, du blir vanskelig for bilistene i mørket og svart asfalt og mørke klær som mange går med om dagen. Det er ikke tøft og være selv forskyldt bli påkjørt og skadet og i verste fall dø, og stakkars de som kjører på deg og det er de som må leve med og plutselig har forvoldt en person skadde eller død.

 

 

Nei nå må jeg avslutte dette innlegget før jeg roter meg helt bort.

 

Lag dere en kjempefin kveld folkens.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg