Så var denne dagen også i gang da, jøss så fort tiden flyr.

 

 

 

Ja tiden den er den eneste som flyr i fra meg om dagen, er sikkert flere enn meg som føler å merker at tiden flyr fra seg eller deg.

 

Jeg har i dag rekt å stå opp og spise ett knekkebrød, og kose meg med og lese en del blogger før vi gikk på morgenturen vår. Da gikk vi på en gangvei rundt elva her i byen det er en veldig koselig tur å gå, for da kommer vi oss unna asfalt veiene som er overalt jeg legger til ett gammelt bilde fra i fjor under denne teksten som jeg syntes passer til innlegget.

 

 

 

 

Takk for at du stakk innom og du er velkommen tilbake ved en annen anledning.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Vi gikk ut klokken ti vi her er det ikke så mye regn, men han min er ingen morgenfugl så da går vi aldri før ti. Ja disse ser jeg hver dag når vi går tur, er så stille og rolig og gå der som disse står og så går vi på grusvei ikke asfalt. Hester er noen staselige og vakre dyr.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg