Så var denne dagen blitt til kveld.

 

 

 

I dag har jeg da fått gjort noe fornuftig ja to saker som var både nødvendig og godt å få gjort, som jeg skrev i forrige innlegg så var jeg på gravlunden i dag så har jeg også vasket klær da det var også fornuftig å få gjort.

 

Skrevet en kort og grei handleliste til i morgen kuttet den ned til fire varer jeg virkelig trenger, her er det bare å kutte ut alt unødvendig og det er gjort for her skal det spares.

 

Ser at det er saker og ting jeg har brukt penger på som jeg ikke trenger, da er det heller bedre å sette dem på sparing bli litt gjerrig med meg selv.

 

Nå som påsken starter snart så skal jeg starte vårens tomflaske samling, på den måten kan jeg spare enda mer for jeg må snart bestille meg time hos tannlegen med tre halv knekte tenner så må det til. Smertene er ikke så ille nå så det går greit enda, er jo bare å ta to paracet så går det greit de tar i allefall toppen av smertene.

 

Nei nå får jeg avslutte her så jeg ikke skriver meg bort her.

 

Lag dere en fin kveld og en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg