Så nå er kvelden her og det er snart på tide å finne senga.

Reklame | Bli Vakker.

 

 

Det har vært ett vakkert lys og farger på himmelen i kveld, og nå har jeg lagt fra meg boka for i dag. Ja det er vel på tide å få meg litt søvn for i morgen skal jeg ut å samle tomflasker sånn at jeg kan handle inn litt, jeg fant noen i dag som jeg skal pante i morgen sammen med dem jeg finner i morgen tidlig. Ja nå var det vel noen som satte kaffen eller teen i halsen, får håpe det går bra eller så får disse noen ringe legevakta jeg får ikke hjulpet dem haha bare kødda. ( Ja jeg har humor jeg også både galgen humor og ordinær humor)

 

Nei nå skal jeg bare ønske dere alle en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

Makeup Revolution//Chloé//Chloé//Makeup Revolution//Makeup Revolution//IsaDora

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg