Så kom meldingen og mailen fra kommunen der du skal registrere deg for koronavaksine.n

 

 

I kveld så kom meldingen og mailen om at man skal registrere seg til koronavaksinen, jeg sa ja til koronavaksinen og kommer til å ta den når jeg får dato og klokkeslett. Så da den har blitt tatt så blir det litt lettere å kunne leve ett normalt liv, å det er en etterlengtet dag den dagen en er fullvaksinert.

 

Blir godt da hele landet er fullvaksinert for da kan vi alle leve normale liv, men hva er ett normalt liv det veit jeg faktisk ikke om jeg har hatt hele livet.

 

Ja jeg skal ta vaksinen selv om det er mange som mener at vaksinen er utrygg for at den har blitt utviklet så veldig fort, ja men hva med å få denne koronaen og bli alvorlig syk da velger jeg heller å ta vaksinen og kanskje få pitelitt feber og litt smerter rundt stikkstedet enn å få korona og kanskje dø.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Å har du fått mail på det!
      Det er bra! Jeg skal ta vaksinen når det blir min tur! Mamma fikk vaksine nr. 2 i dag og om 14 dager så skal hun være klar til å leve livet….<3 Blir bra for vi er alle engstelige og de gamle må være beskyttet! Og de som er i risikogruppa! Ta vare på deg selv. Klem..

      1. Ja det var bare registreringsmailen så nå har jeg meldt min interesse for vaksine, ingen dato eller noe med en del spørsmål som jeg måtte svare på. Jeg er i en risikogruppe så en får se når den dagen kommer, ja de eldre først er jo helt klart.

        Jeg skal ta vare på meg selv å du må ta vare på deg selv du også.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg