Så har nok en dag kommet og gått.

 

 

 

Ja nå har nok en dag kommet og gått mot kveld, det startet med at jeg sto opp og jeg satte meg ned med nettbanken og betalte noen regninger. Jeg veit jo at det er noe alle må gjøre men når du ikke får så mye i uken, det runder ikke 2000 kroner en gang i uken men da regningene kom opp i 1600 kroner så ble det ikke mye igjen. Da var det godt at jeg hadde litt mat igjen fra forrige uke, så jeg trengte ikke å handle noen ting i dag og skal ikke resten av uka heller. Jeg skal jo ut å pante flasker i morgen så da får en håpe at det blir en del ut av det, sånn at jeg har noen kroner ekstra ellers så blir det skralt med mat denne uken. Kan jo spise tomat suppe og nudel suppe resten av denne uken, har jo også litt fisk igjen også så det er ikke fullstendig krise. Man må jo betale regningene sine, håper ikke at det kommer kritikk på at jeg skrev dette men kommer det så kommer det da mener jeg som dette ja men du fikk jo uføre trygden din den 20 hvordan kan det være tomt ni dager etterpå. Jeg får ikke trygden min selv for jeg har forvaltning på nav så jeg får en vis sum i uka som jeg har valgt selv, ikke alt for de står jo for en del av regningene og jeg må ta for eksempel telefon, medisiner og andre som ikke har med hus å gjøre.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg