Så har nok en dag forsvunnet, det er jeg faktisk glad for.

 

 

 

 

Dagen har vært veldig fin den både når jeg ser hvordan været har vert, men nå blåser det som bare pokker håper det gir seg snart denne vinden.

 

Jeg har vært mye inne i dag men det ble en lang tur på morgenen og litt utpå dag, gikk av meg smertene i kroppen ja jeg trodde det i allefall. Det er jo bare til å le av at smertene blir borte av å gå kanskje en stund, da jeg kom hjem å satte meg ned i stolen min så kom disse pokkers smertene tilbake. Jaja sånn er livet og jeg veit jo at slik kommer det til å være resten av livet, så det får jeg bare lære og leve med. Så jeg tok to paracet klokken 18.00 og sovnet på sofaen, våknet igjen til farmen som startet klokken 20.00 nå etter nyhetene så skal Øyunn velge førstekjempe håper hun tar til vettet og velger en gutt/mann jeg da får vente og se.

 

 

Lag dere en fin kveld alle sammen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Ho valgte Heine, og Guud hvor sur Niklas ble. Makan.. Jeg sovna på sofa i går og fikk ikke sove i natt. Sovna i 03 tiden. I dag blir det ikke hvil på sofa. Skal våge meg på butikk å handle. Tenker at det går greit. Ikke kjekt med smerter men det har man levd med i alle år.
      Klem til deg fra meg.

      1. Ja voksne menneske og oppføre seg slik, jaja de er jo i en boble og kan vinne en bil men det finnes da grenser.

        Huff da at du fikk lite søvn i natt det er ikke godt, jeg har meg en hvil på sofaen hver dag. God tur i butikken det skal jeg på mandag jeg nå.

        Nei det er ikke kjekt med smerter, men må jo bare lære seg å leve med dem selv om det ikke er så enkelt alltid.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg