Så har jeg vært ute på tur i finværet må nyte det da det enda er her.

 

 

 

 

Søndagen har jeg benyttet til å gå tur og kost meg i finværet, det fine været må jo nytes til det fulle så lenge vi har det.

 

Gikk tur i byen og ned til en av de fine park anleggene vi har, har sittet på en benk og bare tittet utover elva og drømt meg bort. Fant noen flasker i dag også ca en bærepose og det er da ganske så mye syntes jeg da, blir bra og ta de med ned på butikken i morgen når jeg skal ut og handle for å pante dem.

 

Nå står det bare igjen og skrive en liten handleliste over det jeg absolutt trenger, er ikke mye men jeg skal få det i hus i morgen tidlig.

 

 

Lag dere en fin fin ettermiddag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
    1. Er deilig med sol og varme. Sittet ute i sola og lest ei bok. 25 grader. Er visst ikke vant til den varmen lenger. Men man må jo nyte når været er bra. Flott at du fant flasker og da blir det noen kroner i pant som kommer godt med. Drar å handler på tirsdag. Ha en fin kveld. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er utrolig deilig med sol og varme, tåler det rimelig greit men i dag ble det for varmt i dag.

        Jeg skal ta med flaskene og få pantet dem i morgen, ja de kommer godt med for de skal settes inn på konto.

        Får ha god handletur på tirsdag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg