Så har jeg bestilt time hos legen.

 

 

 

Ja i dag krøp jeg  til korset å bestilte time hos legen, det er ett langt steg  for meg at jeg gjør det jeg gjorde i dag. Fikk time på tirsdag hadde ingen  ledig før da, så jeg tok den  så jeg kan legge fram mine problemer med armen og hva jeg ønsker framover som behandling manuell  terapi  også videre.

 

Jeg må jobbe litt med meg selv utover  sånn at jeg ikke har den følelsen av å belaste samfunnet som jeg har nå om dagen, men jeg er langt unna enda når det gjelder å ta mer plass eller rett og slett ta den plassen jeg trenger og ønsker uten å føle at jeg tar for mye plass som jeg ikke syntes jeg har krav på.

 

Der har jeg en stor jobb og gjøre men i løpet av 2023 så skal jeg ha kommet ett stykke på veien får jeg håpe, da kommer jeg til å ta det som en seier hvis jeg klarer det er bare å ha trua på meg selv men det er noe jeg har lite av.

 

Lag dere en fin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

13 kommentarer
      1. Jeg må jo ha hjelp for det er jo noe galt som ikke er riktig, så jeg fant ut at nå måtte jeg bare krype til korset. Må få den hjelpen jeg har krav på, jeg har jo aldri satt meg selv først.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

        1. Du må be om og ta i mot den hjelpen du har krav på. Du har vært flink som bestilte time Nå kan du kose deg sammen med sønnen din på mandag og vite at du har stått opp for deg selv. Lykke til.

          1. Ja det skal jeg gjøre, ja jeg ble faktisk stolt av meg selv som bestilte den timen.
            Jeg skal kose meg med min eldste sønn på mandag.

            Ønsker deg en fin kveld.

            Klem fra meg til deg.

    1. håper flere vipser deg noen kroner,og,er ikke tigging,var jeg som ba deg legge ut tfnummeret,så jeg oppfordrer de som kan til å vipse litt,til legeutgifter,klem fra tove

      1. Ja det er flere som vipset, det var du som oppfordret til at jeg la ut telefon nummeret mitt. Jeg tenkte meg godt om for ikke noen skulle se det som tigging noe det ikke er.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg skal stå på mitt men det blir nok ikke lett, men det er lov og håpe.

        Blir nok dyrt og har vært det til nå 2000 på overkanten av en måned er mye, men det må jo bare gå.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      2. kan vipse til aud marit,nummeret ligger under innlegg i går,men her er det 98310949,håper hun får inn litt,så hun slipper noen av problemene med legeregninger

    2. Nå ble jeg glad for at du bestilte time. Høres helt rart ut med den hånden. Man skal jo bli bedre og ikke verre.
      Kjekt at flere vipset til deg for det er ikke tigging. Kos deg masse på mandag sammen med sønnen din. Klem til deg fra meg.

      1. Ja noe må undersøkes for det må jo være noe som har gått galt, noe er det med den håper bare ikke det er ikke noe man får gjort noe med.
        Jeg føler det er det men det var ikke jeg som ba meg legge ut telefon nummer, jeg måtte tenke lenge før jeg la det ut. Jeg skal kose meg veldig med eldste gutten på mandag.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja jeg håper på hjelp for i dag har det vært helt for forferdelig smertefullt for å si det på en pen måte. Takk for at du heier på meg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg