Så har det vært nok en fin dag, ferdig på sykehuset for denne gang.

 

 

 

I dag så har det vært en kjempefin og solrik dag, akkurat nå så er det 17 grader her jeg befinner meg. Men slik blir det ikke fra lørdag av da er det meldt regn og sludd, så det gir seg ikke med det hvite enda håper ikke det blir langvarig for nå er jeg drit lei vinter.

 

Har i dag vært til kontroll hos ortopeden og det gikk bedre enn jeg trodde, skal tilbake om 8 uker og det er rundt den 20 juni og da håper jeg at jeg og manuell terapien han har fått beskjed av ortopeden hvordan vi skal jobbe med den armen min.

 

Ellers i dag så har jeg vært på tur og nå er russefeiringen i gang så jeg, men det får de bare gjøre og det er mange av russen her i byen som mener at de må prioritere skolen også.

 

Lag dere en fin fin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Godt det går bedre med armen. Jeg venter på resultat av MR av skuldra. Får vel svar i neste uke håper jeg. Vært mye regn her. Nyt sol og varme når du kan. Været rår vi ikke over. Klem til deg fra meg.

      1. Ja den er blitt bedre men ikke bra. Håper du får svar til uka, er ikke moro og vente på slikt. I dag har jeg nyt det fine været til det fulle, vært på tur men glemte å ta bilde, nei våret får vi ikke gjort noe med.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. ja, russ og vår er i full sving. tantebarnet mitt er russ i år så jeg skal se på toget når 17. mai kommer. det er fint å se at dem kan kose seg litt oppi eksamenspresset. og at det skal feires med et smell er bare koselig. tantebarnet mitt sjonglerer både skole, jobb og russetid så der er det virkelig ei som klarer alt. skulle ønske jeg var like flink. 🙈

      1. Jeg skal se på barnetoget og at korpset kommer og spiller på sykehuset på 17 mai og da blir det nok tv resten av den dagen, elsker korpsmusikk har spilt i korps i 35 år selv men ikke nå lenger. Da er ditt tantebarn en driftig ungdom som klarer å kombinere alt dette, pluss at de skal lese til eksamen ja de må da feire med ett smell.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg