Så har denne dagen gått mot sen kveld.

 

 

 

Dagen startet med ett innlegg som aldri kom på forsiden, så skrev jeg et til og det kom fram hva er det som gjør det får man vel aldri vite men slik er det vel bare.

 

Nå er jeg så sliten at jeg har funnet ut at jeg og Elvis gutten skal ta å finne senga, må bare ut med den lille karen min så han får gjort det han skal før vi legger oss til og sove for natten.

 

Så får man håpe at det går bedre med det første innlegget i morgen, jeg bryr meg ikke har mine faste lesere å får håpe at jeg klarer og holde på dem. Jeg kommer nok aldri på den topplista som alle jobber for å komme seg på topp ti eller tjue dit kommer jeg aldri for jeg klarer ikke å komme blant de hundre som kommer med på topplista, for jeg mangler godt over to hundre sidevisninger for å komme på plass hundre. Man skal jo aldri si aldri men en så stor leserskare har jeg aldri hatt til nå, får bare jobbe på selv om det er ett slitt vist man må skrive mellom fem og ti innlegg dagen for og kanskje skal få to hundre sidevisninger har jo litt annet og gjøre enn og skrive ett innlegg i timen. Da kan jeg ikke gjøre annet enn og skrive innlegg, for det tar litt tid å skrive hvert innlegg. Så jeg jobber med å prøve å ha tre eller fire innlegg pr dag så får en se hvor lang tid det tar før en kan komme seg opp og fram.

 

Dette ble litt rotete innlegg men jeg takker deg for at du stakk innom og ønsker dere en riktig god natt og ønsker deg velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg