Så har denne dagen blitt til kveld, hva har jeg egentlig gjort i dag.

 

 

 

Dagen startet med at jeg våknet ja tenke seg til jeg våknet i dag også haha, jeg våknet av at det regnet noe inni hampen ja så innmari at jeg hørte det helt inn.

 

Da var det bare å komme seg opp spise frokost og lese de bloggene som hadde oppdater på morgenkvisten, sette på tv for det var semifinale mellom Sverige og Spania som Spania gikk seirende ut av hurra. I morgen tidlig er det semifinale nummer 2 og den går mellom England og Australia mitt håp er at Australia vinner og skal ut i finalen mot Spania, håper Spania vinner hele VM for de har aldri kommet så langt som til finalen noen gang.

 

Etter kampen så gikk jeg en tur ut i regnet men ble veldig våt etter hvert men hva gjør vel det jeg er vanntett for ellers hadde jeg hatt ett seriøst problem haha. Jeg gikk gatelangs som jeg pleier og gjøre og gjorde det jeg pleier, skal ikke nevne eller si hva jeg gjorde noen liker ikke at jeg skriver om det.

 

Nå er det tv og sofaen som skal inntas, og slappe av uten dårlig samvittighet.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg