Så godt at kvelden er kommet.

 

 

 

Ja i dag er jeg glad at kvelden er kommet og mørket har senket seg, for da går det an og gå seg en liten tur etter at farmen er ferdig for i kveld. Da er det ikke så mange ute som jeg kan møte, for det er en problemstilling jeg har hatt på dagen i dag. Jeg har faktisk vært en lite tur ut i dag på dagen, men det var virkelig vanskelig for meg for da ble jeg altfor synlig.

 

Dagen startet med frokost å lesing av blogger jeg har fulgt lenge, så ble jeg sittende å se på sport for det er jo OL og da er det mye å se på.

 

Nå skal jeg se på farmen der er det finaleuke og i kveld skal de inn i gårdskonkurransene, blir spennende å se hvem som kommer videre til søndagens store finalen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. God morgen, håper det ble en god natts søvn. Vi fikk med oss Farmen, og måtte flire at det var Øyunn som vant matlagingen. Sophie drakk jo opp vinen. Hun kan ikke lage mat. Spent på om neste oppgave blir smie på søndag. Vi får se. Spennende blir det. Her fyrer man i ovnen og i morgen er det bytur og hårklipp. Håper dagen din blir bra. Klem til deg fra meg.

      1. God morgen, natten ble bra noe søvn ble det jo. Ja jeg ble faktisk glad når Øyunn vant matlagingen, Sophie var vist veldig tørst på vin hun har ansatt en kokk hjemme så å lage mat det kan hun ikke. Det blir nok smiing eller og melkespann, ja det blir spennende å se hvem som kommer i den store finalen.

        Jeg sitter å ser på kombinert på tv, jeg har ingen planer for helgen skal ikke ut å handle eller noen ting før på mandag. Skulle ha gjort det i løpet av helgen men det må jeg bare la være, har ikke noe å handle for.

        Blir vel godt å komme seg til byen og få klippet seg tenker jeg.

        Dagen blir som den blir får oppsummere når kvelden kommer.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg