Så får jeg ha en liten klikk klikk på en tirsdag.

Reklame | Bodylab.

 

 

 

Nå sitter jeg her og ser på farmen  nå er det reklame pause, da tenkte jeg at jeg også skulle ha ett reklame innslag på bloggen også. Denne klikk, klikken gir ca 1 krone pr klikk.

 

Jeg lurer på hvem som kommer inn fra torpet ser ut til å være ett mannfolk, virket som den personen var dårlig til å ro så det kan jo være hvem som helst. Skulle ønske det var han Svein men det er vel han Espen, samme for meg hvem det er som kommer inn.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

Bodylab Zero Topping (290 ml) – Salted Caramel//Fit Lifestyle – The Basic Brunch//Bodylab Just Nuts (400 g) – Almonds

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg