Så er nok en dag gått over til sen kveld.

 

 

 

Dagen startet med en kopp kaffe og ett knekkebrød med leverpostei på, leste noen blogger som jeg pleier en liten kosestund på morgenen det. Snødde litt i dag tidlig ikke så kaldt som det har vært noen dager nå, så bar det ut på tur fant fem flasker på morgenturen i dag finner jeg det hver morgen så blir det litt ekstra på mellom jul og nyttårs aften matbudsjett ja noen kroner blir det jo.

 

Så ringte venninnen min da jeg kom inn etter morgenturen hun lurte på om jeg ville komme opp på en kopp kaffe eller to, ble litt skravling også så gikk jeg opp i butikken en tur og handlet litt for henne.

 

Så gikk jeg hjem var trøtt og sliten ettersom jeg sto opp før klokken 5 i dag tidlig, har sett på håndball kamp i kveld og jentene våre gikk videre til semifinalen i håndball VM etter storseier over Nederland.

 

Nå er det bare igjen og ønske dere alle en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg