Så er kvelden kommet og venter nå på skal vi danse.

 

 

 

Lørdag kveld å det er snart skal vi danse, blir spennende og se hvem som må reise hjem av disse kjendisene. Det blir spennende å se, er vanskelig å si hvem jeg har jo mine favoritter denne gangen også skal ikke si hvem for da er det vel den personen som ryker i dag.

 

Får bare for inderlig håpe at de under snart skal reise for det er ikke mye han gjør, så en får se skal vi danse i fred og ro men det er vel slik å bo i en lavblokk med mange forskjellige personer i men tre år med ett helsikes bråk fra kun en person.

 

Nei nå skal jeg koke meg litt nudelsuppe til middag/kvelds kos, i dag har jeg ikke noe annet å ta av i kveld og da får dette holde.

 

Ønsker dere alle en riktig god lørdagskveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg