Så er kvelden gått og det har blitt en del tv glaning haha.

 

 

 

I kveld har det snødd tett her i byen ser jeg ut av stuevinduet mitt, og nå håper jeg bare at det blir som det er meldt kaldt til uka sånn at det  ikke blir så glatt igjen.

 

I kveld har jeg glodd mye på tv det har blitt to håndball kamper på meg selv om det ikke var Norge som spilte for de har kamp i morgen kveld, den skal jeg se på så farmen får være farmen i morgen sånn er det bare.

 

Så nå er tiden snart inne for å finne senga for jeg har vært veldig trøtt og sliten i kveld, men gud hvor godt det var å komme seg ut blant folk igjen selv om jeg gikk med skuldrene nesten til ovenfor ørene og hele tiden på vakt sånn at jeg ikke skulle falle igjen.

 

Så da er det bare for min del bare håpe på noen timer med søvn i natt også, for det syntes jeg at jeg fortjener nå hvis ikke det skjer så ønsker jeg meg bare å slappe av og ikke tenke på noen verdens ting.

 

Ønsker dere alle en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. God formiddag, håper formen er bra..Koselig å se på TV på kveldstid på denne årstiden…….
      Ønsker deg en fin dag og klem fra meg.

      1. Takk det samme til deg.

        Formen er stigende men ikke bra, den er jo bedre den har vært på en god stund nå.

        Ja jeg har tv på nesten hele dagen, er det eneste selskapet jeg har om dagen. Det er jo ett godt selskap som jeg kan bestemme over selv, og nå som det er mye sport på tv så er det kjempe koselig hele dagen.

        Hvordan er det med deg om dagen?

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg