Så er det ny uke og nye muligheter som det så fint heter.

 

 

 

Startet uka med og handle inn for uka, så nå er jeg ferdig med det får en håpe. Nå skal jeg snart ut på en tur den blir ikke lang for jeg tar værforbehold, er meldt styrtregn med lyn og tordenbyger jaja får vel bare vente å se hvordan været blir er jo ikke annet å gjøre. Jeg har en kropp som melder at det kan bli litt av vært av vær i dag, så det er bare å ta det med ro og se hva virkeligheten blir. Jeg stoler ikke på værmeldingene som blir meldt på tv og radio, jeg må se været som er ja det ser noe utrygt ut men det kan jo snu det er jo slik med været selv om det kjennes ut på kroppen at det kan stemme det de melder.

 

Så dere alle lag dere en fin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg