Så er det den sesongen, torden og lyn ikke så langt unna.

 

 

 

Torden været er ikke langt unna og det er det verste været jeg veit om, jeg kan gå så langt at jeg hater torden og lyn jeg håper det holder seg der det er men det er vel for mye å forlange. Jeg håper det blir bedre vær snart for nå er jeg dritlei regn og vil ikke ha torde, nå kommer det fra alle kanter nei nå får jeg logge av før det smeller til rett over her.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg