Så er det blitt kveld, har vært mye ute i dag så jeg kom over dørstokken i dag også haha.

 

 

 

Nå om dagen så har jeg vært mye ute men det har vært veldig vekslende vær, i dag har det vært fint i hele dag så det ble en liten dukkert i elva.

 

Har også vært ute veldig tidlig i dag for å titte etter flasker, ble jo funnet noen hele 15 stykker som blir 30 kroner når de blir pantet.

 

Var også oppom venninnen min fikk kaffe og pølse i lompe, hun feiret bursdagen sin i dag. Var også oppe og handle for henne, da jeg kom ned igjen fra butikken ble det skravlet og drakk litt mer kaffe.

 

Så var det bare å komme meg hjem igjen til middag da ble det tomatsuppe med makaroni i, det er jo bare helt nydelig hadde også noen pølse rester som jeg puttet i suppa og da ble den litt mer mettende.

 

Nå blir det bare å benke meg foran tv, det er vel noe å se på som ikke er reprise skulle en tro.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Ja det er veldig koselig med pratestundene med venninnen min, ja det syntes jeg er kjempehyggelig å kunne hjelpe henne å få handlet inn-

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg må ut på tur for å bytte mening og finne nytt fokus, selv om det kan være vanskelig til tider.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg må ut for å få ut de dumme og vonde tankene å få inn nye og kanskje bedre tanker.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg