Rosenborg kamp på tv2 sebra europa league i Østerike mot Lask.

 

 

 

Ja i kveld er det fotball kamp i Europa League mellom norske Rosenborg fra Trondheim mot Østeriske Lask de fra østeriske lage leder en null til pause. Men det kan de trønderske gutta gjøre noe med i andre omgang, det er de gode nok til og gjøre for de er kjempe gode fotball spillere. Men de burde jo da få litt mer flyt i spillet sitt og ikke bli holdt igjen av motspillere det er fotball ikke bryting de driver med på banen, fram til nå så har det sett ut som en bryte kamp. Nå får det være nok fotball fra min side nå skal jeg se på andre omgang av kampen, for det er vel noen som blir dritt lei av mine fotball innlegg men jeg er en idrettsidiot jeg ser på det meste av sport sånn er det bare.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg