Regnfull dag da er det godt å være inne, se i gamle album og mimre litt.

Reklame | Ellos.

 

 

 

 

 

 

 

I dag så har jeg oppholdt meg mye inne, jeg har sittet og sett på gamle fotoalbum og mimret og gråt en skvett. Når jeg ser hvordan livet mitt er blitt etter at alle dem som virkelig brydde seg om meg ikke er på denne jorden lenger, vondt gjør det å se på bildene fra min barndom men jeg må jo bare lage meg mine egne minner og dem dør med meg og godt er det. Jeg er og kommer alltid til å forbli ensom, jo noen minner kommer til å leve videre på nettet sånn er det å drive en blogg.

 

Er jo noen som ikke liker hvordan jeg skriver om mitt liv, og mener at det er feil men er det så feil nei det er mitt liv.

 

 

Nå skal jeg legge meg på sofaen og slappe av noen timer, har vel ikke fortjent det akkurat men jeg gjør det uansett.

 

 

Takk  for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

 

essie//Nuxe//Nuxe//Ellos//Ole Henriksen//Ellos//Wella Professionals

8 kommentarer
    1. Vært et problem å få kommentert her hos deg grunnet det vinduet som popper opp. Enten om det er trafikklys eller palmer så kommer det ikke gjennom. Aner ikke hvor mange ganger jeg har prøvd. Ikke alt som er enkelt her i verden.
      Har sett på gamle bilder jeg også og mimret.Noen ganger gjør det godt og andre ganger vondt og sårt. Håper du ellers har det bra? Jeg er lei meg for å ikke ha fått kommentert, men har ikke glemt deg i det hele tatt. Lest innleggene og klikket på det meste av reklamer.
      Kos deg med Sommerhytta og det skal bli spennende hvem som vinner ei hytte. Klem fra nord.

      1. Det problemet har jeg også hatt hos enkelte blogger jeg også, er veldig kjedelig men jeg får ikke gjort noe med det.

        Jeg har faktisk savnet deg her inne.

        Ja jeg har det sånn passe bra skal ikke klage, ja det var sårt og vondt å se på de gamle bildene ingen av de som var med på bildene jeg så på lever lenger. Men nå har jeg laget meg ett album med bilder av guttene mine fra de var bitte små og til i dag, da blir det mer koselig og gode minner å se på dem.

        Tusen takk for at du leser og klikker på reklamen jeg legger ut.

        Det skal jeg gjøre skal virkelig kose meg med sommerhytta, jeg er også spent på hvem som vinner hytta til slutt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Å se på gamle bilder gir en både glede og sorg.Æ elsker å ta bilder.Sitter på vinteren å ser på sommer ,sol ,mamma ,hjemplassen ,båttur og mye annet.
      Er ikke glad i vinteren
      Nu har vi fint høstvær sol og fint.
      Ha en god kveld/natt
      Klem

      1. Hos meg så var det mest sorg for alle de som var avbildet der finnes ikke lenge, men nå har jeg laget ett album med bilder av mine gutter fra de var bitte små til dagsdato da kan det bli litt mer glede.

        Jeg er kjempe glad i vinteren, men da må det være stabilt kaldt og snø. Ikke snø og kaldt en dag og så sprutregner det dagen etter, det har det vært de siste årene.

        Vi har typisk høstvær regn.

        Ønsker deg en riktig god kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

    3. Spesielt koselig å se på gamle bilder i album, ikke det samme som å se på de som er lagret på pc og tlf. Egen sjarm å se i album, gjerne med tekst til😊👍🏼Forsøker ennå å få de i album, selv om det stadig blir lengre mellom hver gang☹️

      1. Ja det var både tekst og bilder i de gamle albumene, også det albumet jeg startet å lage av guttene fra de var bitte små å til nå.

        Ja det er kjedelig med disse som er på telefonen og på pc for som du sier det må være tekst og bilder for da er det gjør det mer personlig å minnene.

        Klem fra meg til deg.

    4. Gamle bilder er koselig å se på, stort sett, men trist med de som ikke lever lenger, naturligvis.
      Håper du fikk slappet godt av på sofaen, jeg trenger ofte å legge meg ned, og gjør det med god samvittighet, det bør du også gjøre🙂
      Kos deg med tv, jeg skal avslutte ei bok
      Ønsker deg en riktig fin kveld videre

      1. Ja det var koselig å se på alle bildene fra Vardø som jeg bodde fram til jeg skulle begynne på skolen, den startet jeg på på Jessheim på Østlandet min far var i forsvaret så vi flyttet mye.

        De fleste på bilder lever ikke lenger eneste som lever er jo meg og min far, å vi har ikke verdens beste forhold.

        Ja jeg fikk slappet godt av på sofaen i noen timer, og det gjorde jeg med god samvittighet.

        Skal virkelig kose meg med tv i kveld.

        Ønsker deg en riktig fin kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg