Regn, regn og atter regn, det har vært denne dagen.

 

 

 

Dagen i dag har bestått av regn vær men uansett så har jeg vært på tur i dag også, jeg klarer ikke sitte inne en hel dag da hadde jeg blitt sprø. Hadde jeg hatt med meg shampo så hadde jeg spart det det koster å ta en dusj, hadde jo blitt en kald dusj og bruke regnet til å dusje i så jeg sto over den og tok meg en god og varm dusj når jeg kom hjem for å få varmen i kroppen igjen.

 

Ellers så har jeg ikke gjort stort i dag, jo har da tatt litt husarbeid for det må jo gjøres. Skulle ha skrevet noe litt før men da hadde jeg ikke noe å skrive om, sånn er det bare noen ganger.

 

Nå har jeg sett på håndball mellom Kroatia og Sveits, og lille Sveits klarte uavgjort mot Kroatia det er kjempe bra syntes jeg viste ikke før nå i dette Em at Sveits hadde landslag for damer i håndball.

 

Nå er det oppkjøring før Norge og Ungarn, vinner vi den kampen så går vi vinnende ut av gruppespillet.

 

Så etter den kampen så er det ukestart i den nest siste uke i farmen, lurer ikke så veldig på hvem som blir den siste storbonden blir nok Bente eller Tore håper ikke sistnevnte blir storbonde.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg