Regn og vind ute det gjør ikke meg noe, ut må jeg uansett deilig med litt vind.

 

 

 

Regn og litt vind gjør meg ikke noe verdens ting, det sprutregnet ikke bare lett regn og lett vind gode temperaturer. Da er det bare å ta på sko og gå seg en tur, det var faktisk deilig å være ute vonde ledd har jeg råvær men hva gjør vel det får ikke gjort noe med været og det er jo høst nå.

 

Det er jo ikke det mest interessante å lese om været, men det var min dag i dag og jeg gikk tur i regnet.

 

Så nok om det og mer om noe annet pleier jeg og si, bare som en liten og flytende overgang til noe annet.

 

 

Sto tidlig opp i dag selv om jeg ikke behøvde det det bare ble slik, så da ble jeg sittende og se på tv og spise frokost jeg er ikke så veldig glad i mat for tidlig på morgenen men i dag var jeg faktisk sulten for jeg spiste ikke noe etter tre i går.

 

 

Venninnen min ringte meg så jeg gikk opp til henne og vi skravla over en kopp eller to med kaffe, var også oppe og handlet for henne så hun fikk i hus det hun trengte.

 

 

Nå sitter jeg og venter på Fjellhytta som begynte i går, er greit med noe annet enn reprise som det har vært mye av i sommer.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg