Pakke i posten har ikke noe bilde for det må jeg laste opp senere.

 

 

 

Det er godt å få noe annet enn regninger i postkassa, i dag kom det en hentelapp på pakke som jeg gikk og hentet med en gang. Nå skal jeg kose meg fikk utrolig mange bøker som jeg gleder meg til å gå i gang med, ja det gjør jeg virkelig det er så godt å ha noe å lese på igjennom høsten og vinteren.

 

Er faktisk god å ha noe å henge bort tankene mine i, for hvis de tankene mine får overtaket så blir det ikke enkelt å være meg. Så jeg vil virkelig takke ei av mine lesere som sendte alle disse fine bøkene som jeg virkelig gleder meg til å ta fatt på, håper takken når opp til henne langt oppe i nord som var så snill og sendte dem.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Hvis det er bøkene fra meg du fikk, så bor jeg ikke langt oppe i nord, men utenfor Molde 😉
      Uansett, kjekt om bøkene faller i smak, når de ankommer🙂

      1. Ja det er bøkene fra deg som kom i dag, har begynt på den ene i dag den som heter Søstrene fra Toscana den er utrolig fin så langt som jeg har kommet til nå. Å jeg må bare si unnskyld at jeg tok feil fra hvor du var fra.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

        1. Ingenting å si unnskyld for det, skjønner du, Aud Marit 🙂 kos deg med bøkene, og ha en fin dag 🙂

          1. Gjett om jeg skal kose meg med bøkene, blir gode å ha når vinteren og ruskeværet setter inn.

            Ønsker deg en kjempefin dag/kveld.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg