På tirsdag skal jeg gjøre min borgerplikt.

 

 

 

På tirsdag så åpner de ett stemme lokale inne på storsenteret her i byen, å da fant jeg ut at jeg like godt kan stemme til stortingsvalget på tirsdag så er jeg ferdig med det. Jeg syntes det er ett kjempefint tilbud nå i disse corona tider,  og når jeg da er ferdig med mitt valg så trenger jeg ikke tenke mer på det.

 

For på selve valgdagen regner jeg med at det blir lange køer og nesten som ett valg i det store utland, å når jeg går å forhåndsstemmer så behøver jeg ikke å tenke på det før ved neste valg.

 

Jeg har tatt mitt standpunkt og bestemt meg for hvem jeg skal stemme på, så få det gjort så fort som mulig tenkte jeg sånn at ingen kan snu mitt standpunkt er jo jeg som bestemmer hvem jeg vil ha inn på tinget å ett regjeringsskifte tror jeg Norge har gått av nå.

 

Så da forstår nok de fleste av dere at jeg ikke er høyre eller venstre menneske, jeg vil ha ett rødgrønt valg resultat sånn at vi får litt orden i det norske samfunnet ikke ett slikt rikmanns samfunn slik som det er i dag alt blir dyrere men trygdene øker ikke nevneverdig i forhold til matvare prisene.

 

Så nå må ting bli forandret for nå er nok nok for min del, og hvis man ikke bruker stemmeretten din  så kan en jo ikke klage heller så bruk din stemmerett ved dette stortingsvalget så kan du også forandre alt hvis du ønsker det det skal i allefall jeg gjøre allerede på tirsdag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Et smart og fornuftig valg – tenker det samme jeg. Både på skifte og at det er lurt å forhåndsstemme.
      Klem og fineste dagen til deg.

      1. Ja det er smart for da slipper en folke ansamling på selve valgdagen, og ett regjeringsskifte er noe vi trenger nå.

        Ønsker deg en kjempefin mandagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. God morgen fine du. Lurt og forhåndstemme, men her må man til byen. Jeg venter til dagen så får man det gjort. Vet hvem jeg skal stemme på. Vi trenger et skifte.
      Kom hjem i går etter en lørdag i vogna. Nydelig vær og satt ute.Må si at jeg er oppspist av mygg. Ikke kjekt at det ble bråk igjen i nevnte leilighet og i tillegg ha vondt i kroppen av smerter. Nå er OL over for denne gang, og jeg må si at det har jeg ikke fulgt med på. Ha en fin mandag. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er jo kjempe lurt for da slipper man mye folk på valgdagen, jeg må til byen men det er ikke mer enn fem minutter å gå så det er ikke så langt.

        Ja det har jeg vist en god stund hvem jeg skal stemme på.

        Huff vi har ikke hatt så mye mygg men så har vi deretter mye veps, i år har jeg fått ett myggstikk og det er ikke mye og hos dere da som myggen er så stor. Jeg har fått ett vepsestikk og det ble nesten ett for mye er allergisk mot vepsestikk.

        Nei det er ikke mye moro med det bråket som den personen klarer å produsere på minst mulig tid, og at med smerter i samme slengen så kan det bli for mye for hvem som helst.

        Ja nå er OL over og det er bare eliteserien og obos ligaen igjen men det er mye fin idrett igjen å se på da, og godt er det syntes jeg da haha.

        Ønsker deg en kjempefin mandagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg