På tide med en liten oppdatering.

 

 

 

I kveld er det utrolig fint ute kaldt og fint, jeg var ute og gikk en kveldstur med lille mann. Har også sett på håndball VM på tv3 Norge vant sin kamp, nå må vi ha hjelp fra Danmark de må vinne mot Sverige for at vi kommer videre til semifinalene. Vi får krysse fingrene for at Danmark vinner denne kampen, taper Danmark så må de tape med 5 mål eller mer for da er det Danmark som ryker ut av VM ved tap med 5 mål eller flere.

 

Men nok om håndball for det sitter nok mange her og leser blogger som ikke er så sports idiot som meg, så nå skal jeg avslutte med å ønske alle sammen en riktig god onsdagskveld og jeg håper dere alle har det bra for etter forholdene så har jeg det bra jeg også.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg