På tide med en liten oppdatering, har hatt så mye å tenke på.

 

 

 

Er på tide nå at jeg oppdaterer bloggen for nå er det noen dager siden, har vært litt annet som måtte prioriteres for min del. Veit ikke om jeg skal utdype så veldig mye mer om det før jeg får svar fra labben etter vevsprøven som ble gjort på mandag,  for noen uker siden fant eller merket jeg en kull på ryggen kan jo bare være en bagatell  men legen jeg var hos ville være føre var enn etterpå klok som hun sa.

 

 

Har jo vært noen tanker og litt frustrasjon mye tur og sport for min del, er jo OL og da må jeg få med meg en del av idretten noe mer spennende enn andre da.

 

 

I dag  så har jeg vært oppe hos venninnen min og handlet litt for henne, og satt og skravlet over en kaffekopp eller to prater om nesten alt og ingenting. Fikk mail fra helse Norge nå skal inn og se etterpå,  nei jeg måtte inn og se før jeg fortsatte innlegget jeg det var ikke noe farlig utfra prøvene som var analysert sto at jeg måtte følge med om den vokste eller det kom flere ett annet sted eller i samme område.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld, det skal jeg for nå går det håndballkamp med de norske jentene på tv N.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

4 kommentarer
      1. Ja men slike kuler er jeg redd for, har og hatt så mye kreft i familien skulle tro det var arvelig noe det ikke er tror jeg da.

        Ja er bedre å være føre var enn etterpå klok som legen sa, best og få det sjekket ut så jeg syntes du er smart jeg da.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Enda godt at du fikk sjekket kulen, og at det ikke var noe alvorlig fatt. Man må følge med og ta kontakt med lege når man finner noe uvanlig på kroppen.
      Er vel i dag Jakob skal løpe, må huske på det. Ellers ser jeg lite på OL. Klem til deg fra meg.

      1. Ja der er ikke jeg den flinkeste til men dette måtte jeg få sjekket ut, for dette var noe jeg ikke hadde kjent på før. Ja han løp i går, jeg ser mye OL har fulgt med på håndballen både for gutter og jenter og litt til eller mye.

        Ønsker deg en riktig god kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg