På dager med tanke spinn og alt er vanskelig da blir det mange innlegg.

 

 

 

Når dagene er vanskelig både tanke siden og smerter så blir det mange innlegg, da skriver jeg meg tom for å få det ut. Jeg sorterer bort det som ikke passer seg på en blogg men det er ikke så mye som ikke er med, jeg har en blogg om mitt liv og hvor vanskelig det kan være.

 

Så dette er en brutalt ærlig og rett på sak blogg å det får dere bare tåle, mitt liv er ikke enkelt og livet skal ikke være enkelt. Ingen flyter igjennom livet uten noen humper og berg og dalbane, ja livet er en karusell som aldri stopper. Men på sosiale medier så fremstilles det av mange som en dans på roser, da begynner jeg og lure disse som legger ut bare glansbildene sånn kan det da ikke være bestandig de må da ha sitt å slite med de også. Hvis ikke så har de blitt født med gullhår i ræva, det er det nok ikke noen som har det bare bra hele tiden det er i alle fall min mening.

 

Det er nok mye som står mellom linjene hos meg også, for det er jo noen som ikke vil være med i min blogg og det respekterer jeg kan jo ikke legge ut ting om dem som ikke vil være med i det hele tatt så må man jo unngå det så ikke noen har noe å ta meg på for det ønsker jeg ikke.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

16 kommentarer
    1. Ja, det er mange som bare vil ha frem det perfekte, og så er det faktisk mange som tror på at de bare har det perfekt også. Så det blir et litt feil bilde. Jeg varierer. jeg prøver å være positiv, men jeg må skrive om de dårlige dagene også. Ellers kan jeg ikke kalle bloggen min en hverdagsblogg. Og jeg har jo behov for å “snakke ut” også. Det er litt terapi i det.
      Tror vi kommer lengst med ærlighet jeg, både du og jeg ♥ Klem

      1. Ja alle har jo behov for å snakke ut, det er en terapi for meg også denne bloggen. Jeg har også en hverdags blogg og da må en kunne skrive om både de dårlige og gode dagene, ja ærlighet varer lengst har jeg lært helt fra barns beina av min mor.

        Klem fra meg til deg.

    2. Bare skriv gvirdan du har det du, ærlig og greit, jeg er jo mye på instagram, har 6000 følgere, blir mest kake og hagebilder, men, må jo si jeg blir litt stressa av det perfekte, bli påvirka😍ha en fin dag, flott blogg du har, er innom flere ganger om dagen for å se om du har lagt ut noe, stå på, sett deg på en kafé i dag, en kaffe, klem fra meg❤️

      1. Å er du det er jeg også men jeg er ikke så aktiv som jeg er her på bloggen, Ja jeg er slik som jeg er i det virkelige liv ærlig.

        Tusen takk for at du liker det jeg skriver.

        Klem fra meg til deg.

    3. Nei livet er ingen dans på roser det er sikkert. Men får gjøre det beste ut av det allikevel. Noen dager kan være helsvarte, men så lysner det igjen.
      Ønsker deg en god dag.
      Fint at kan skrive om dette og at det hjelper deg.
      😊😊😊

      1. Jeg har dager som er helt svarte men jeg har flest av de gode dagene. Ønsker deg en riktig god mandagskveld. Ja det hjelper virkelig på å få skrive seg tom så blir dagene litt lettere.

        Klem fra meg til deg.

      1. Dagen har vært sånn passe, jeg har vært på sykehuset i dag for å se om det er noen medisiner som jeg kan få for å løse opp i leddsmertene og nervesmertene som jeg har. Ja på sykehus kafeen i Drammen.

      1. Ja det er helt forferdelig å ha tankespinn en blir jo så tung og til og med svimmel for tankene flyr rundt i hode som en karusell.

        Klem fra meg til deg.

    4. Du har nok et viktig poeng. Det er nok glansbilder som blir presentert på sosiale medier, hvor enkelte vil presentere sitt perfekte liv. Regner med at noen smører litt ekstra på.
      Ønsker deg en fortsatt fin kveld 💜

      1. Nei da det er ikke noen problemer men jeg har ikke vært hjemme i dag, og mitt kommentarfelt er slik at jeg må godkjenne kommentarene før de syntes i kommentarfeltet mitt. Er grunner til at jeg måtte gjøre det slik.

        Jeg driver og godkjenner kommentarer og svarer nå så de kommer etter hvert.

    5. Da forstår jeg, er ikke så flink med dette, så trodde noe var galt, håper du blir hjulpet med smertene🙂hvis du vil gå inn og se på insta hos meg, så søk på hageblomst, ha en fin kveld❤️

      1. Ja det hadde jeg også blitt glad for for jeg har levd i ett smertehelvete i over 20 år nå, har tenkt meg innom senere i kveld.

        Ønsker deg en fin fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg