Og så kom det to pakker på mandag i posten, dem tar jeg i ett og samme innlegg nå.

 

 

 

Denne boken og garnet vant jeg på en give away på bloggen til strikkekjerringa, garnet er i min yndlingsfarge. Jeg har sittet og bladd igjennom boka og prøvd å bestemme meg for hva jeg skal lage, jeg blir nok enig med meg selv etter hvert. Syntes det er så koselig og bare å sitte og titte i sånne håndarbeids bøker og finne inspirasjon, og så er det bare å sette i gang.

 

Dere som ikke har lest i denne bloggen: https://strikkekjerring.blogg.no/

 

 

 

 

Og så fikk jeg dette av en av mine lesere Body sprayen har jeg brukt hver dag til nå, og så på to av flaksloddene så vant jeg vant 100 kroner på det ene og 10 kroner på det andre. Det var også med fire drops de er spist opp for snop blir ikke lenge i fred i dette huset, jeg blir så glad for å få overraskelser i posten.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg