Ny måned nye muligheter, 1 år siden bloggen tok av denne måneden.

 

 

 

Dagen i dag startet med en rask frokost så bar det ut på tur rett etterpå, tok med meg fiskestanga og gikk før klokken 09.00 i dag det var deilig det. Har allerede vært ute på tur i tre timer nå, er jo hjemme igjen nå måtte hjem med de tre fine ørretene jeg fikk blir deilig med tre fiskemiddager utover sommeren.

 

Jammen går sommeren fort for nå i dag er det jo 1 juli alt, så da kan en jo si ny måned nye muligheter som jeg pleier å gjøre. Ja nå starter en jo med blanke ark igjen, så får en se hva denne måneden har å bringe med seg ikke veit jeg. Det eneste jeg veit er at Kongsberg jazz festival starter den 7 juli og varer til den 10 juli, da pleier det å være mye tomflasker å finne så det er ett av årets høydepunkter for oss som samler inn dem når det gjelder ekstra inntekt.

 

I fjor denne måneden så tok bloggen min litt av takket være Kokkejævels framsnakk av min blogg, og det hadde vært gøy å prøve å nå den rekorden fra fjor juli hvis ikke så bare halvparten så mange innom denne måneden hadde vært gøy. Han skrev så fin omtale for min blogg da så da skal jeg prøve meg på å skrive noen ord om hans blogg, han er en av de bloggene jeg må få med meg om dagen. Han har så mange fine måter å vinkle blogg innleggene sine på, og det er jo bare å titte innom på bloggen hans her: https://kokkejaevel.blogg.no/ .  Han har jo nå fått en gutt som er snart 9 måneder og giftet seg med sin Christine Emilie som også har en blogg med samme navn: https://christineemilie.blogg.no/ Hun skriver mye om strikking og andre hobbyer, har også noen hverdagsinnlegg som hun forteller veldig godt slik at en skulle tro en er med henne igjennom det hun har opplevd. Håper ikke jeg har skrevet noe som ikke stemmer om noen av dere nå.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

8 kommentarer
    1. Det høres så utrolig koselig ut med fisketur, – særlig siden du faktisk også får fisk 😀 Ikke like gøy hvis man står i timesvis uten å få napp, selv om det finnes nok av de som koser seg med det også. Man får jo vært ute i nydelig natur og nyte det. Kos deg med fiskemiddagene 🙂

      1. Ja det er utrolig koselig med fisketur med eller uten napp, vil jo helst ha napp da for da slipper jeg å handle inn tre middager som i dag. Blir mye selvfisket fisk på sommeren her i gården, for det er bare en gang jeg ikke fikk noen fisk. Da har jeg jo gratis mat, å det er den beste maten da den er selvfisket.

        Jeg skal virkelig kose meg med fiskemiddag i dag.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

        1. Fantastisk å være selvforsynt med middag 😀 Gratis middag!!! Og fisk er veldig godt. Håper (og regner med) at det smakte veldig godt. Riktig god kveld (og natt) til deg også 🙂

          1. Ja det er faktisk veldig fint å kunne fiske min egen middag, jeg elsker fisk kunne ha spist det hver dag men det er jo litt for mye. Ja det var helt nydelig med sprøstekt ørret med agurksalat og poteter å smørsaus.

            Ønsker deg en god kveld og en god natt.

            Klem fra meg til deg.

      1. Ja den jeg spiste i dag var helt nydelig, å jeg skrev jo det jeg syntes for jeg syntes du er veldig flink til å blogge og du holder på spenningen. Leser bloggen din hver dag du har blitt en av de som må være med i den gjengen som jeg leser opptil flere ganger om dagen, bare for å se om du har lagt ut noe jeg ikke har fått med meg for det skjer ganske ofte med mange.

        Ønsker deg og dine en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

          1. Takk for at du syntes det var koselig, gjør så godt jeg kan bedre får jeg ikke gjort det haha.

            Det blir nok en fin dag værmessig å da er jeg fornøyd.

            Ønsker deg og dine en kjempefin dag.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg