Ny dag nye muligheter heter det vist.

 

 

 

 

Ja nå er dag to av august startet og jeg startet den med å gå ut døra klokken 08.00, det er en ny dag med nye muligheter og jeg startet den med å titte etter tomflasker i byens søppeldunker og jeg fant noen hele fem stykker det blir jo ti kroner men finner jeg like mange hver dag i en uke så blir det 70 kroner i uka. Det blir jo til en middag eller kanskje to ekstra, og det er jo for å øke matbudsjettet jeg gjør dette hver dag er jo ikke noe annet og gjøre.

 

Nå skal jeg ta meg en kopp kaffe og ett knekkebrød, frokosten tar jeg nå for nå er jeg litt små sulten og da må jeg ha litt mat. Har også svart på en kommentar og lest noen blogger, har også sett litt på fotball på tv.

 

Lag dere en kjempefin dag uansett været dere har.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Hei. Tenkte da jeg leste nå. Du skulle ha vært oppå Ekebergsletta på Norway Cup. Der er det mange flasker😀 Var oppå der en tur i dag. Går faktisk flere rundt der og samler flasker i store søppelsekker. Det blir det nok mye penger av. Eldorado for flaskesamlere.

      1. Hadde jeg bare hatt mulighet til å komme meg dit så hadde jeg vært der, det koster med tog herfra til Oslo og buss opp til Ekebergsletta. Ja det er nok bra mange tomflasker der oppe, en slik søppelsekk er det ca 350 til 400 kroner så det er mye penger i å samle tomflasker på slike Cuper eller festivaler rundt omkring.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg