Ny dag nye muligheter, grip dagen det skal jeg ha ha.

 

 

 

Ja nå er en ny dag startet med sol og alle ting, så nå er det bare å gripe dagen å komme seg ut på tur det er søndag. Da er det jo bare og ta med seg familien ut i skog og mark, jeg skal tvinge meg selv til å gjøre det så da kan vel du gjøre det samme.

 

Dagen min startet med å lese noen blogger og legge en plan for hvordan jeg skal trekke ukens blogg, det blir jo fint bare det innlegget kommer utpå kveldingen så følg med. Jeg har også tatt meg en kaffekopp og en røy ute på verandaen for det er slutt på å røyke inne, og det har gitt en bedre lukt inne å inne klimaet har blitt mye bedre enn det var når jeg røykte inne.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg