Ny dag er nå startet, god morgen.

 

 

 

 

Sitter nå så vit våken å koser meg med en kopp kaffe å noe å bite i, har vært en tur på verandaen å tatt meg en halv røyk. Det er en god temperatur ute så jeg har tenkt meg en tur ut etterhvert, men det blir litt lenger ut på dagen for da har jeg kanskje våknet litt til det er jammen godt å kunne våkne av seg selv uten å ha dårlig samvittighet. Vi kvinner er vel født med dårlig samvittighet, får jo det uansett hvor mye en har gjort for en skulle vel ha gjort enda mer.

 

Jeg har lært en ting at det du ikke har gjort i dag kan jeg jo gjøre i morgen, her i huset er det ikke mye stress for det er noe som gjør meg enda dårligere til sinns så da tar man alt som det kommer.

 

Får håpe at det fine været vi har her i dag holder seg hele dagen, er ikke mye moro å gå lange fine turer så regner det både vannrett og loddrett som det gjorde i går men vi får jo ikke gjort noe med været å det er jammen godt for da hadde det vært mye rart vær rundt omkring.

 

Ønsker dere alle en god første påskedag og nyt været dere som har bra vær, benytt den til å komme dere ut i skog og mark men husk å hold avstand hvis det er flere der du er.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg