Noe nyttårsforsett eller mål for 2020 det har jeg ikke.

 

 

Nå er det bare dager igjen av 2019 på tirdagskvelden så går vi inn i ett nytt tiår, nyttårsforsetter det har jeg ikke for det er ikke noe vits i for man starter ivrig med det som man har satt som forsett og tror en skal klare det man har satt seg fore men så går det i vasken etter noen uker og da vil jeg føle meg mislykket. I den kategorien føler jeg på så altfor ofte så da er det bedre og ikke ha noen forsetter eller mål for det neste året, bare la det gå fremover av gammel vane for da blir ikke jeg skuffet over at jeg ikke strakk til slik som jeg så ofte gjør.

 

Dette gjelder både på blogg og i livet ellers for da får jeg ingen skuffelser heller ingen kommentarer på hvor dum jeg er, den har jeg lest noen ganger om dagen det siste året kan jo hende jeg kommer med en annen vinkling på bloggen den som gidder å lese den videre får se. Det er ikke sikkert ikke det skjer med en gang men litt over tid, men en ting skal dere vite at det gjør veldig vondt å lese kommentarer om at jeg må jo være totalt dum og idiot og det som verre er slike kommentarer blir ikke postet på bloggen for de er for vonde til at folk skal se dem jeg leser dem og så sletter jeg dem.

 

Ja jeg får slike nedbrytende kommentarer daglig, men jeg leser dem og ja jeg sletter dem kanskje jeg skal poste dem i allefall de som er milde så dere kan se hva folk får seg til å skrive i kommentar.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

4 kommentarer
    1. Tror kanskje ikke det er lurt å poste stygge kommentarer. Kanskje man heller kan prøve å tenke at når folk sier eller skriver stygge ting så er det egentlig til dem selv, ikke til deg. Folk kanaliserer gjerne sinnet mot seg selv til andre tror jeg.

      1. Nei det er ikke lurt og poste stygge kommentarer, det var en fin måte å tenke på. Mange som ytrer sitt vrede på meg, skal begynne og tenke på den måten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg